skip to Main Content
cover-roomservice-01

Jeres gæster
er vores gæster
og de skal gerne
komme igen …

Hotelrengøring –
fleksibilitet i servicen

Vores medarbejdere på jeres hotel er vores vigtigste ressource. De har alle blik for detaljen og tager ejerskab for den ydelse der skal leveres. Vi træner og uddanner alle vores medarbejdere i metoder, midler og noget ganske enkelt som god service overfor jeres gæster.

Vi kender vigtigheden i at træne vores folk på netop jeres hotel. Alle hoteller er forskellige og kræver lige præcis jeres touch og finesse som gør at gæsten har en god oplevelse af rengøringen.

Det er vores strategi at være branchens foretrukne arbejdsplads. Derigennem kan vi sikre os de bedste medarbejdere, den største stabilitet i medarbejderstyrken – og dermed den bedste service over for vores kunder og partnere. Midlet til at opnå dette, er gode og trygge ansættelsesforhold og et menneskesyn, der fremmer arbejdsglæde og medarbejdertrivsel.

Totalløsning til hotel
I samarbejde med jer udarbejder vi et skræddersyet løsningsforslag, som matcher hotellets professionelle profil. Vi råder og vejleder jer gerne, så det optimale setup på netop jeres hotel kan køres i stilling.

Housekeeping er en aktiv del af hotellet og derfor skal et så vigtigt område fungere perfekt, således at I ikke skal bekymre jer om det.

En løsning kan indeholde følgende services:

  • Housekeeping
  • Rengøring af fællesarealer
  • Ledelse
  • Oldfrue
  • Minibar opfyldning
  • Morgenmadsservice
  • Rengøring af spa, fitness og wellness
  • Linnedhåndtering
  • Vaskeservice
  • Tæppe samt møbelrens
  • Spektra eller oprah
hotel-cleaning-02

Vi forstår hvorfor det er så vigtigt med den fleksibilitet vores samarbejdspartnere har brug for i dagligdagen. Derfor er den integreret i vores udførelse af de serviceydelser vi leverer.

Back To Top